Dataromsbistand

Bistand til etablering av datarom (dokumentsamling) ved bruk av bransje- og transaksjonstilpassede informasjonslister. Strukturering og fasilitering av elektroniske datarom ved bruk av skyløsninger.

Å starte en due diligence med en standardisert informasjonsliste og et dårlig datarom er en sikker måte å få en dårlig og unødvendig tidkrevende prosess. Vi utarbeider skreddersydde lister etter bransje og den enkelte transaksjon, slik at ledelsen kan prioritere produksjon av relevant informasjon og KPIer.

Et godt strukturert datarom med relevant merking og beskrivelse av mapper og dokumenter vil i vesentlig grad lette gjennomføringen av en due diligence, samt redusere arbeidsbelastning og tidsforbruk for både kjøper og selger.

Vi har omfattende erfaring med dataromsarbeide fra både selger- og kjøpersiden, og vet hvordan viktig informasjon skal kvalitetssikres, katalogiseres og beskrives. Vi kan også håndtere prosessen med oppfølgingsspørsmål, opplasting av tilleggsinformasjon, samt tilgangskontroll og konfidensialitet.

Kontakt Ingve Halvorsen på +47 975 35 817